Právě čtu

am

pondělí 8. února 2016

RV Pamatuji si vás všechny - Yrsa Sigurdardóttir

Zdravím všechny své čtenáře :-),
dnes jsem se rozhodla udělat svoji recenzi trošku netradičně a to formou videa :D sice sem si říkala, že by se nemělo ani dostat z mého mobilu. Ale prosím teď je na blogu a je zveřejněno, i když se možná mnohým z vás líbit nebude :-). 
Ve videu jsem se také zapomněla zmýlit, že se omlouvám Metafoře za zpoždění recenze, ale je toho na mě teď nějak moc. A i to možná bude důvod, že jsem si to trochu chtěla ulehčit videem. Knize jsem dala 90% a neskutečně mě zaujala. Já doufám, že se bude líbit i Vám, mým čtenářům a trošku podpoříte prodej této knihy :-).
A teď vzhůru k videu:






PS: Ten pocit, když zjistíte, že Vám tam po vší té práci chybí konec a na konci je černo ... Po dvou hodinách renderování :D no nic já se s Vámi loučím a uvidíme se třeba u dalšího videa.

Žádné komentáře:

Okomentovat