Právě čtu

am

čtvrtek 16. června 2016

RV Muži kteří nenávidí ženy - Stieg Larsson

Tak jo, teď už mám oficiálně prázdniny a budu se blogu věnovat přísahám, měla jsem ještě příjimačky na vysokou školu, a tak přece jenom tu ještě bylo zdržení s recenzními výtisky, jsem na tohle vážně hrozná a slibuju, že se polepším! Přeji hezké počtení, a spoustu krásných chvil u téhle knihy.

Novinář Mikael Blomkvist má za úkol vyšetřit starý kriminální případ: Harriet Vangerová, vnučka průmyslníka Vangera, zmizela beze stopy téměř před čtyřiceti lety. Blomkvist se seznámí s Lisbeth Salanderovou, mladou svéhlavou ženou, nepřekonatelnou hackerkou, která se stane pro jeho pátrání nepostradatelnou. Blomkvist a Salanderová tvoří neobvyklý pár, ale dokonalý tým. Společně začnou brzy rozkrývat temnou a krvavou rodinnou historii.

Tenhle bestseller mě zaujal už dávno, a především když jsem viděla tu novou obálku ( jsou absolutně nádherné a zaujmou na první pohled). Velmi zajímavý propracovaný příběh, ze začátku lehce zdlouhavý ale ničemu to neubírá :). Děj vás i tak vtáhne a nepustí. Popisování rozrostlé Vagnerovic rodiny vám dá pořádně zabrat a hlavně vám chvíli bude trvat než se tím pořádně prokoušete. Rozhodně má typický styl psaní, který mi ale vůbec nevadí ba naopak docela mě baví a líbí se mi. Postava Lisbeth je naprosto dokonale popsaná ! :-) Kniha je určitě realistická s napětím, je tam trocha akce a dobré rozuzlení. Přesně koho tohle baví, tak je to kniha právě pro něj! Prvních 100 stránek pro vás bude pravděpodobně o ničem :-). Takže možná kdyby byl ten začátek lehce smrsklejší bylo  by to lepší :-). Ale to nevadí, pro mě i tak absolutně dokonalý detektivní příběh a jak už prostě dávno, dávno víme, tak Host knihy prostě umí, a umí si příběhy vybírat. Takže jen tak dál! A doufám, že si přečtu i další díly!

Tímto děkuji za recenzní výtisk e-shopu http://megaknihy.cz . Děkuji mockrát!

Žádné komentáře:

Okomentovat