Právě čtu

am

sobota 4. června 2016

RV Rocková hvězda - Kylie Scott

Tak jo, poslední dobou jsem to celkem hodně nezvládala. Mám pro to omluvu. Makala jsem co nejvíc to šlo na maturitě, a mám to za sebou, úspěšně! Konečně čas na knihy, už na ně nezanevřu, hrozně mě chyběly tyhle imaginární světy příběhů. Ale slibuju, že teď na blogu máknu!!! A všem nakladatelstvím se hrozně moc omlouvám ;-).

Dovedete si představit, že odjedete oslavit jednadvacáté narozeniny do Las Vegas a probudíte se vedle úžasného, do půli těla vysvlečeného chlapa a na prsteníčku se vám blyští diamantový prsten? Tak přesně tohle se stalo Evelyn…
Problém je, že si nemůže vzpomenout, co se vlastně stalo. Když zjistí, že se během divokého večírku provdala za úplně cizího kluka, vyděsí se. Nepřeje si nic jiného, než tohle šílené manželství anulovat. Jenže to by jejím manželem nesměl být David, kytarista známé rockové skupiny Stage Dive.
Evelyn se tak ocitá v hledáčku fotoaparátů novinářů a davy rozhořčených fanynek ji nenechají chvíli v klidu. Být manželkou nejpopulárnější rockové hvězdy totiž znamená vydat se na pěkně divokou jízdu…


Lehký erotický románek, relax jak blázen ( protože u téhle knihy nemusíte přemýšlet co se stane, je to hodně předvídatelný, ale to na příběhu neubírá ničemu ). Přijde mi to jako takovej ten filmovej románek, prostě takový ty věci co se člověku ( holce ) asi normálně nestanou, takový ty věci co se stávají právě jenom ve filmech. Ale to nevadí, s tím já jsem u téhle knihy počítala, takže i tak to byl požitek. Na to, že erotické knihy fakt nemám ráda, tak tahle byla docela v pohodě, a nebylo tam toho až tolik. Jen pár scének, a ty mě nijak zvlášť nepohoršovaly, takže si myslím, že by mohla sednout každému. Rozjezd byl hodně hodně rychlej, až skoro uspěchanej řekla bych, ale v poho, zápletek bylo v příběhu dost a závěr byl v pohodě, samozřejmě otevřenej, protože je to série. No jsem zvědavá na další díl! Doufám, že mě taky zaujme :D, a že to nebude až takový pohádkový.

Děkuju moc moc za recenzní výtisk nakladatelství Baronet, jsou neskutečně milé nakladatelství!

Žádné komentáře:

Okomentovat