Právě čtu

am

pátek 30. října 2015

Listopadová čtecí výzva aneb zachumlej se pod deku a pomoz veverkám 2



UPDATE:
1. knížka kterou mám přečtenou je Žila jsem již před staletími
2. přečtená knížka Blízko smrti
3. přečtená kniha první část Šantaram
4. přečtená kniha Ishmael

btw mám pocit že se mi vážně zatím nedaří , 13 dní do konce  a já bych měla stihnout ještě 5 knih? :-D

Tak jsem se rozhodla zapojit se také do výzvy blogu misudai :-). Deme do toho a uvidíme  co z toho vysunu ! :-) Sem budu přidávat svoje pokroky a úspěchy! :D
Jdeme do toho, a už 1.listopadu začínáme :-) Doufám v 7 knih :-) na seznamu jich mám 8 :-))

Pokud se chcete zapojit taky, zapojte se zde https://misudai.wordpress.com/2015/10/30/listopadova-cteci-vyzva-aneb-zachumlej-se-pod-deku-a-pomoz-veverkam-2/
Zdraví, vaše Ančéés :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat